Iskias – weekenden er aflyst!

Det startede i går med lidt ondt i iskiasnerven, men ikke så slemt at jeg ikke kunne lave noget.
Men i dag da jeg vågnede var den gal og har store smerter når jeg sidder og går. Så det var en tung og svær, men nødvendig beslutning, at ringe og melde afbud til min far og faster, der skulle komme i dag og være hele hele weekenden.
Jeg fik en akut massage tur på briksen af Steen, som har hjulpet en lille bitte smule. Jeg går meget langsomt og med små skridt, ellers gør det simpelt hen for ondt i hoften/røvballen og ned i mit venstre ben. Øv da osse.
Det er længe siden, årtier siden jeg har haft sådan en slem omgang. Sidst var i 1993.
Jeg laver de nødvendige øvelser for iskiasnerven og ellers sørger jeg for at hvile. Alt den muskelsmerte gør virkelig een træt.

God weekend fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

5 svar til Iskias – weekenden er aflyst!

  1. Inge siger:

    Jamen din stakkel dog, jeg syntes da alt vælter ned over dig for tiden, surt.
    God weekend alligevel.
    Knus

  2. Annelise siger:

    Åh nej, hvor ærgerligt! Jeg ønsker dig rigtig god bedring, og god weekend, trods alt🙂
    Knus fra Nyborg

  3. Esther siger:

    Nej, hvor uheldig. God bedring til dig og god weekend, til trods.
    Hilsen Esther

  4. Helle siger:

    Tak skal I have. Det går en smule fremad, men kan stadig ikke gå ordentlig og skal passe på pludselige bevægelser fordi jeg er så stiv over lænden.
    Ja, lidt uheldig er jeg vist for tiden, for min førtidspensionssag er også blevet forsinket fordi de for sent fandt ud af, at min sag skal behandles efter de gamle pensionsregler fra før 2003 – da jeg siden 1982 har fået invaliditetsydelse pga mit hørehandicap…..så surt at skulle vente yderligere indtil kommunen har indhentet de sidste oplysninger som de skal bruge i pensionssagen.
    Det er sgu træls at vente!
    Knus, Helle

  5. Yvonne siger:

    Hej Helle
    Uf, hvor jeg dog kender det med smerter ved Iskias. Det har jeg også lidt meget af. Også ved mit korsben. Jeg har haft så ondt nogle gange, så jeg dårligt kunne kravle😦 Surt når man har planlagt at bruge weekenden på noget andet.

Skriv et svar

