Kalender blok for november

Så fik jeg her til aften syet november blokken færdig – den er jo hurtig at brodere og tilsidst farvelægge. Det blev til en sød rødstjert eller rødkælk om man syntes den ligner bedre.

 

Jeg er også  igang med at få Tisket a tasket færdig – alt er strøget på, nu mangler der blot at applikeres fast på stoffet. Så mangler jeg kun een blok af hver, så er alle mine 3 BOM færdige og hvor jeg bare glæder mig til at få dem syet færdige til tæpper.

Min ryg fungerer lige så stille bedre og bedre… Var ude og gå en stille tur til aften og det gik fint…kan stadig ikke løbe eller hoppe, men det går fremad.
Så mon ikke jeg kan springe igen sidst på ugen?

Vi afslutter lige med et julestemningsbillede af vores adventsdekoration som jeg selv har lavet. Vi tændte det første lys efter midnat – for så er det jo 1. advent.

Knus og god søndag fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

