Kanintænder og tiskettasket BOM


Så blev november færdig for de søde tisket a tasket kurve. Så nu mangler jeg blot december, sidste blok, der kommer 5. december.

I dag var jeg til dyrlægen med Skippy, vores kanin, da hans tænder pludselig på 1 måned var vokset mega meget, så han ikke kunne tygge eller gnave ordentligt. Så han fik klippet sit underbid hos dyrlægen.

Her kan du se hvordan Skippys tænder så ud før de blev klippet:

Og her er de blevet klippet – så nu kan han atter tygge sin mad optimalt:


Og her ses Mathilde lege med Skippy. Det er Mathildes legetæppe, de er på – et gammelt stridt hørtæppe til juletræet, som hun elsker at kurre rundt på og gemme sig under – ved siden af er en legetunnel fra IKEA.


Og min ryg er så absolut i bedring – øvelserne gør godt og det lykkedes fint at transportere kaninen til dyrlæge med bus frem og tilbage. SÅ går ikke helt normalt endnu men næsten!

Knus her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til Kanintænder og tiskettasket BOM

  1. Aprikots siger:

    Ja det er ikke godt når kanintænderne vokser vildt… Vi har i oktober aflivet vores lækre dværgvædder Thøger fordi hans tænder var helt dårlige…

    Jeg håber ikke det bliver værre…

  2. patchworkstuen siger:

    Det er jeg ked at at høre – har ellers læst det mest er dværgkaniner der lider af dårlige tænder.
    Ja, jeg håber Skippys tænder kan holdes sunde så jeg kan beholde ham. Nu skal han til kontrol igen om 3 uger for at se hvordan underbiddet udvikler sig.

  3. Inge siger:

    Ja det pyntede jo på ham. Dejligt at høre det går fremad med dig selv. Knus

Skriv et svar

