Glædelig Jul til alle mine blogvenner

Rigtig glædelig jul til alle i dejlige blogvenner.

Jeg håber I må få en rigtig hyggelig og velsignet juleaften og nogle skønne juledage.

Mange knus fra

Steen og Helle

Slutter lige af med mine aller to mest ynglings julesange:

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til Glædelig Jul til alle mine blogvenner

  1. Glædelig jul til jer også og tak for året der gik. Knus Pia

  2. Jette Huneck siger:

    Glædelig jul Helle – hyggeligt at følge med på din blog. Glæder mig til flere kreative input i det nye år.
    Mange hilsner Jette

  3. Annelise siger:

    Glædelig jul og et godt nytår her fra Nyborg. Må 2010 blive et roligt og kreativt år for jer begge.
    Knus, Annelise

Skriv et svar

