FUNKY TOWN

Sådan! Nu blev topstykket endeligt færdigt og her ser I min lille “Funky Town”. Klik på billedet for at se det i stort – så kan du se alle detaljerne *s*

Besluttede mig for at bruge det flotte pink blomstrede stof til den brede yderbort og det syntes jeg var et rigtigt godt valg. Man tager nu aldrig fejl når man holder sig til farvecirklen (grøn og rød er komplementær til hinanden).

Og så har jeg meldt mig ind i American Quilters Society og som velkomsttilbud kan man vælge sig en bog – og jeg valgte så denne her med flotte applikerede sommerfugle. Der er masser af andre spændende bogtitler at vælge imellem.

Det koster en 235  kr at være medlem i 1 år og der for du 6 medlemsblade tilsendt, så du kan følge med i den amerikanske quilteverden, som man jo må sige, at være de førende eksperter på området *s*
Jeg fik også tilsendt en sød lille pin med deres logo – som den skal jeg da have på når jeg skal til træf…naturligvis side by side med vores egen flotte logopin.

Knus herfra Helle,
der glæder sig til hun skal i patchworkcafe i aften for første gang i det nye år.

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

13 svar til FUNKY TOWN

  1. Annelise siger:

    Hvor er det blevet flot, Helle!

    Jeg har jo også gemt den BOM, men om jeg nogensinde får den syet, det vil tiden vise🙂

    Tillykke med medlemskabet i Quilters Society. Håber du fortæller lidt om, hvad der ud over medlemsbladene foregår derinde.

    Knus, Annelise

  2. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle

    Den er blevet flot med de huse på, og ser rigtig godt ud med rød kant på.
    Men men du har da ikke bestilt en bog med sommerfugle – det er jo lige til at lokke mig i fordærv og bestille et medlems skab osse. ( er gjort)
    Men du kan ikke regne, for
    25 dollars x 5.19 i omregning gir altså kun 130 kr.
    så jeg har valgt 2 år i stedet for 1 år til 239 kr

    hi..hi..hi..hi…. ;o))))
    Knuzzer fra Lone

  3. Esther siger:

    Det er et billigt medlemskab, når det inkluderer forsendelse af 6 blade fra USA. Fristende.
    Jeg har fortalt dig, at dine huse er flotte.
    Hilsen Esther

  4. Lone Jakobsen siger:

    Hej Igen kære venner…
    LÆS lige denne vigtige besked
    Det er IKKE inklusiv forsendelse fra USA
    Jeg må lige sige at til alle udenlandske bestillinger inkl. Danmark vil der blive lagt 20 dollars oveni prisen på hvert blad plusmedlems skabet så det er plus 120 dollars oveni, hvis man ønsker fysisk at modtage bladet fra USA
    Så hvis man vælger at blive medlem skal man vælge at se/læse. læs download som PDF fil til sin egen pc.
    Jeg har købt et online medlemsskab, og hentet 6 tidligere udgivelse ned på pc’en til prisen på 46 dollars

    BAre lige så i er opmærksom på det når i bestiller.
    Det er jo mange penge at spare – Til noget andet en porto fra USA..
    Rigtig god aften/nat derude i det sne ramte Danmark. vi er sneet inde og har været det siden Middagstid, og det sner her endnu, og der ligger ca 1 m sne over alt hos os. det er lidt vildt

  5. Helle siger:

    Hej søde Lone

    Ja tænkte nok at du også skulle have den flotte sommerfuglebog *ggg*
    Ja, jeg så godt prisforskellen på et online medlemskab og en rigtig medlemskab og jeg kan altså godt lide at bladre fysisk i bladene selv….har prøvet et andet online medlemskab og det er da okay.

    Hold da fest….1 meter sne….det må jeg nok sige…
    Nu kan I da øve jer I at bygge igloo, måske kan i blive rigtig skrappe til at bygge tunneller?😉

  6. Inge siger:

    Hej Helle
    Hvor er dine huse dog blevet flotte.
    Jeg er altid lidt nervøs for at bestille noget i USA, men hvad er portoen på det blad så hver gang du modtager det?

  7. Helle siger:

    Hej Inge
    Takker for rosen af min by.
    Den pris jeg har opgivet er det jeg er blevet trukket for via min bank og det beløb dækker porto for ALLE 6 blade i året.
    Og det skulle være ret tykke blade der både har mønstre og andet godt i. Men skal nok rapportere tilbage når mit første blad kommer omkring 1 februar.
    Knus, Helle

  8. Lone Jakobsen siger:

    Hej igen Helle
    Ja jeg ville osse helst ha haft bladene i hånden
    men der står på den side du får frem når du vil bestille at der tillægges 20 dollars pr forsendelse til andre lande end Usa.
    Så lyder det jo lidt underligt at du ikke skal/har betalt mere for at få 6 blade tilsendt. men det må man jo lige holde øjem ed selv ,når det er, hvis man bestiller et medlemsskab derovre.
    Jeg er nu glad for at jeg har valgt det online, det er jo det samme, og du kan selv printe det ud du skal bruge.
    Jeg glæder mig til at bruge det i hvertfald
    Masser af Sne knuz fra Lone

    • patchworkstuen siger:

      Hej igen Lone
      Der står på AQS website flg.: A $20.00 charge per year will be added on all international memberships for postage.
      Der står altså intet om at det er pr plad, men simpelthen at det er et fast enkelt beløb der dækker alle bladene og så kan du godt få det til at passe med det beløb jeg har betalt for mit medlemskab og de 6 fysiske blade.
      Knusser, Helle

  9. Lone Jakobsen siger:

    He…he…..he..
    Okay jeg overgiver mig Helle…. ;o)))))
    Det er jo for så vidt osse lige meget

    bare vi får noget godt at kigge på

    Knuzzer Lone

  10. Helle siger:

    *ggg* det kan du tro vi gør….jeg glæder mig til at se det første blad *ss* krammer

  11. Maria siger:

    Super flotte huse Helle! Og du har helt ret, den pink kant er fantastisk! Måske der kommer et lille billede af et blad, når det engang ankommer?

Skriv et svar

