Gratis/Free 2010 BOM

Hej i quilteverdenen🙂

Nu er det jo januar og tid til atter at samle på de skønneste BOM, hvad enten det er stitchery, applikation eller til maskinsyning/håndsyning.

Jeg har surfet nettet tyndt efter gratis BOM (Block Of the Months) og fundet frem til en hel del rigtig søde BOM. Jeg skal ikke selv starte på noget lige med det samme, da jeg er ved at montere 3 BOm som jeg lavede sidste år.
Men derfor kan jeg jo godt gemme dem ikk? Her kommer listen:

Kids of seasons fra Capricorn Quilts er en sød cirkel applikation med børn

Under the sea fra Willowberry Designs er en nuttet stitchery

Flirting with flowers fra Tozzs Corner er en apllikeret BOM med blomster

2010 Little Town fra Sulky International har lavet denne søde applikations BOM

Bouquet of the month fra Willowberry Designs starter til april denne BOM

Bouquet fra Elefantz og er en applikation/stitchery BOM

The sentimental journey er fra Raspberry Rabbits og er en stitchery

Snowbound er fra Bunny Hill Designs og er igen en applikation/stitchery BOM

Christmas row by row er fra Fat Cat Patterns og er en jule BOM på 8 mdr

Simple Thymes er fra Angie´s bits and pieces og er en applikations BOM

Free month pattern fra Attic Window Quilt er redwork stitchery

Så er der andre der kender til flere, så må I meget gerne skrive en kommentar. Tak *s*

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

7 svar til Gratis/Free 2010 BOM

  1. Annelise siger:

    Tak for listen, Helle.

    Der er nogle stykker jeg allerede har lagt billet ind på, men også et par, jeg ikke selv havde fundet.

    Ha’ en god uge!

    Knus, Annelise

  2. Inge siger:

    http://karmaquilt.blogspot.com/2009_12_01_archive.html

    Jeg ved ikke om du har denne her, den skal såmen nok blive sød.

    Knus, Inge

  3. Esther siger:

    Du milde Helle, hvornår bliver der tid til at sy, alle de dejlige BOM du linker til.
    Der var en enkelt ny😉
    Hilsen Esther

  4. ivoryspring siger:

    Hello Helle,

    Thank you for visiting me and leaving the kind comment on my Spring Blooms quilt. What a nice blog you have. Do you mind if I add you to my blogroll?

  5. Lone siger:

    Hej Helle.
    Sikke en masse spændende – nu har jeg da brugt det meste af ´søndagen på at kigge og få en masse ideer, både her hos dig og hos alle dem i bloglisten , nu mangler blot energi og tid😉

    Mange hilsner
    Lone

Skriv et svar

