Min skøre kat / My silly cat

Ja, som jeg skal lægge den næsten færdige top ud på gulvet for at beslutte mig for hvilken yderbort jeg skal sætte på tæppet, kommer Mathilde og gør krav på tæppet. Hun hygger sig vist og det er egentlig sjovt som katte elsker patchwork. Har tidligere set på andre blogs, hvordan katte smyger sig i quilts og nærmest indvier tæppet for os.

Jeg har nu besluttet mig for et andet stof, også af Philip Jacobs, en smuk bort, skal bruges som yderramme. Så det laver jeg her i weekenden.
Så kan jeg da komme i gang med at lægge mellemvat og bagsidestof på og så beslutte mig for hvordan tæppet skal håndquiltes..for håndquiltes det skal det!

Og så vil jeg ønske alle en rigtig god weekend….miiaaaaavvvvv😉
Helle

Here´s my silly cat, Mathilde, playing with my almost finish calendar top.

After laying out the quilt on the floor, she came in and placed her fuzzy body on my top and claimed it for hers. Shot some funny pics with her and thought I would share it with you.

I have decided to make a outerborder with another philip Jacobs Fabric, with fancy flower borders. Hopes it will look great. And after this I will baste the quilt and start to handquilt it.

I wish you all a great weekend…mieeeeewwwww😉
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Min skøre kat / My silly cat

  1. ivoryspring siger:

    That just means your cat has great taste in quilts.🙂

  2. Inge siger:

    Det bliver bare så flot, Helle.

  3. Laila siger:

    Katt + quilt = sant. Kjekt å sjå alt det fine du koser deg med.

  4. ivoryspring siger:

    Helle,

    Thank you for your kind comment on my sampler!🙂 I was so happy to get that finished and move on to something else!!

    Have a great week.

  5. ivoryspring siger:

    Helle,

    It’s great to hear from you. Aren’t those fabrics pretty? I am SO excited to get started on the quilt. I might get a few squares cut tonight…

Skriv et svar

