færdig kalender top

Så blev jeg færdig med min kalender top og vil egentlig gerne lave et eller andet i de 4 hjørner, måske quilte en blomst eller måske applikere noget?

Så nu skal jeg i gang med at få den sidste BOM færdig, Tisket a tasket – mangler stadig at sy den sidste blok og så skal alle 12 syes sammen til en top.

Men nu er der da 2 BOM færdig…egentlig godt gået når vi kun skriver 7 februar i dag.

Hav en fortsat god søndag

Knus fra Helle

I´m finish with my second BOM, my calendar quilt, and even I think there could be something in the 4 white corners, maybe a quiltmotif, an applique?
Have any ideas?

Now I have to start finish my last BOM, a tisket a tasket from Bunny Hill, miss only the last block and so sew all 12 blocks together as a top. I´l start today!
But 2 finish BOM for just 6 weeks? It´s well done.

I wish you all a great relaxing sunday.

Hugs from Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

9 svar til færdig kalender top

  1. Annelise siger:

    Hvor er den sød, Helle!

    Hvad med et lille broderi i de 4 hjørner stil med kalenderbroderierne? Du kunne jo “plukke” lidt i de forskellige motiver – 4 årstider fx.

    Knus, Annelise

  2. patchworkstuen siger:

    Tak Annelise. Ja, det foreslog Steen faktisk også, det med de 4 årstider. Kunne også være en rigtig god idé.
    Nu får tæppet lige hvile lidt, mens jeg gør tisket tasket BOM´men færdig.
    Knus, Helle

  3. Inge siger:

    Det er blevet rigtig flot.

  4. Lone Morsing siger:

    Det er blevet flot
    hilsen Lone

  5. Gitte A. siger:

    Flot. Og hvor jeg misunder dig dine fremskridt. Jeg har lovet mig selv at skulle gøre en ting færdig inden jeg begynder på noget nyt, i håb at få lavet noget af alt det jeg har liggende færdigt.

  6. Esther siger:

    Helle, du har ret, det vil være en god ide med broderi eller evt. en snydeapplikation, med en blómst fra dit kantstof, for hjørnerne ser tomme ud, ellers er den blevet rigtig flot, med dine farverige stoffer.
    Hilsen Esther

  7. Sigrid siger:

    SMUKT!

  8. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle
    Du er da så evig flittig med at få nogle ting færdigt.
    Men det er jo osse store projekter du laver mange af.
    Den er rigtig flot – Men nogle voldsomme blomster der er på kanten… ;o))))) Men du kan jo udnytte dem og sætte den ned over som et kryds i quilt, det ville jeg gøre med den.
    Knuzzer og God Mandag aften til jer alle 3

  9. ivoryspring siger:

    This is just beautiful, Helle! I have yet to start a tisket a tiskat although I have every intention to do so….😉

Skriv et svar

