Sidste tisket a tasket og nye stoffer /Last Bunny Hill block and new fabrics

Så blev jeg endelig færdig med den sidste blok fra Bunny Hill´s Tisket a tasket. Og skiftede så lige snemanden ud med med en nisse – en model jeg fandt i det australske Homespun sidste år. Nu skal alle blokkene blot skæres til og syes sammen til en færdig top – har valgt stofferne til det.

Finally I finished my last block from Bunny Hill´s A tisket a tasket – I change the snowman with a pixie(santa?) because we allready have one snowman in the january block. Now I have to crop the blocks and then sew them all together to a top. Have found all the fabrics for use in the top.

Disse stoffer købte jeg i går hos Ellens Patchwork – de var sat ned 50 % og så slog jeg altså til…stofferne er rigtig flotte og er faktisk dem, der oprindeligt skulle bruges til Homespun´s BOM, Breast of friends – hvor jeg valgte Zen stofferne fra Makeower. Nu skal disse nye stoffer fra Ellen bruges til et slumretæppe til min mor. Det brune stof der ligger bagved alle FQ´erne – skal bruges til borten rundt om tæppet.
Jeg kalder stofferne for regnbueis – jordbær, chokolade og vanille. Lige til at spise *s*

Yesterday I bought this fabrics at my fabricdealer, Ellens Patchwork, she´s having a sale – 50 % of some choosen fabrics….and this beautiful fabrics in icecream colors, strawberry, chocolate and vanille – are the fabrics from the last year BOM project from Homespun, Breast of friends.
The fabrics has to be using for a plaid for my mom in their outgarden living room – in the cold sommer evenings.

Jeg ønsker jer alle en rigtig god weekend.

Wish you all a great weekend.

^i^ Helle ^i^

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Sidste tisket a tasket og nye stoffer /Last Bunny Hill block and new fabrics

  1. Inge siger:

    Ja sikken en flot vifte af stoffer du der har valgt.

  2. Annelise siger:

    Rigtig dejlige stoffer du har valgt. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat!

  3. ivoryspring siger:

    Helle,

    This is sooooo pretty! You did a superb job.

Skriv et svar

