Det går strålende derudaf – It goes really well

Som I kan se på billedet, så er jeg nu halvvejs med min tisket a tasket BOM og syntes stofferne til stolperne er blevet rigtig flotte.

Jeg vil ikke afsløre stoffet til den brede yderbort endnu, men er sikker på det kommer til at se godt ud…stoffet er lidt retro gammeldags agtigt, hvilket jeg godt kan lide.

Nu er det min tv aften, og jeg følger med i en del serier (er udpræget seriefreak) og i aften står den på:

Livvagterne på DR1 – Flash forward på Kanal 5 – Lost Room på 3+

Der bliver nok tid til at sy mellem serierne *s*

So I´m halfways with my BOM, Tisket a tasket and think the fabrics for sashing is great and refreshing. Like fabrics with a old tough and the outerborder is really and very pretty brown with small flowers. I will first show you the fabric, when my top is finish.

So tonight its my tv night – am serie freaks, and love Flash Forward and Lost Room, it´s seen on the danish channels right now.

Have a great quilting time for now.

Hugs

🙂 Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

