BOM update

Ja så fik jeg omsider også den sidste top færdig til min Tisket a tasket BOM…hvilken herlig følelse!
Nu mangler jeg blot at skal have alle 3 tæpper med til KludeMarie og vælge mellemfoer og så skal jeg lige have fundet på bagsider til dem alle 3.
Det bliver rigtig spændende at quilte alle 3 BOMs og de skulle alle gerne være færdige inden træffet til August i Skærbæk.

Og så et nærkig på de stoffer jeg har brugt til denne BOM:

Yes so I was finally on the last top finish for my tisket a tasket BOM … what a wonderful feeling!
Now I just need batting for all the 3 BOM at my fabricdealer  and choose backing to.
It is truly exciting to quilt all 3 BOMs and they all want to be ready by August to take in into our quilt guild meeting in Skærbæk.

^i^ Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

9 svar til BOM update

  1. Jette Huneck siger:

    Hvor er det nogle flotte farver du har valgt – sjovt at se hvor forskelligt det bliver alt efter farvevalg.

  2. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle
    Hvor er den blevet flot og de blå farver er bare smukke.
    Du er jo alligevel hurtig til at få tingene gjort færdig.
    Men jeg glæder mig til Skærbæk, for der har jeg planer om at køre ned. Det er jo hjemme i Jylland…. Hi. hihi, så der ses vi i al fald.

    Knuzzer Lone

  3. Inge siger:

    Hold da op Helle, hvor er det blevet flot. Det kan du godt være stolt af, skal du så selv beholde det eller?????

  4. Helle siger:

    Tak Inge. Ja det regner jeg med at beholde selv – nok alle tre. Så kan de skiftes til at komme op og hænge på væggen.
    Knus

  5. Annelise siger:

    Flot stofvalg, helle!

  6. Sigrid siger:

    Jeg vil bare hilse og sige til jer ude i blogland, at med egne øjne ser det 100 gange flottere ud!!!! Fryd for øjet.

  7. Helle siger:

    Hvor er I søde – tak skal I have også til dig søde Sigrid🙂
    Glæder mig meget til at quilte det.

  8. ivoryspring siger:

    Helle,

    Congrats on your finishes… your Bunny Hill Bom is absolutely ADORABLE!

  9. Lone siger:

    Hej Helle
    Du er en perle til at sy patchwork
    Du er samtidig rigtig god til farvesammensætning
    Kanont
    Knus Lone

Skriv et svar

