Skulderrem til min store taske – Shoulder strap for my bag

I dag fik jeg endelig min nye skulderrem færdig til den store mosaik taske i pink balistoffer, som jeg syede for længe siden.
Tasken bliver meget for tung når der er mange ting i, og der er jo god plads i den. Men jeg får ondt i armen af at gå med sådan en stor tung taske så derfor skulle der en skulderrem til.

Jeg har købt de lækre karabinhager hos http://www.laederiet.dk og så ellers bare syet en bred rem med indlagt veledon der er strøget på.

Remmen er let at klikke af og lægge ned i tasken, hvis den ikke skal over skulderen.

Nå, jeg vil gå op i syværkstedet og lave nogle hanke til den blå taske, som jeg gerne vil have færdig inden jeg skal til sycafé på tirsdag aften. Den skal vises frem inden den skal afleveres til kunden på fredag aften.

Today I got my shoulder strap finish for my big pink balibag, I made for long time ago. The bag is very heavy when it´s full up, and then I need a strap for it. Now I will use my bag more often, when I can spare my hands and arms.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Skulderrem til min store taske – Shoulder strap for my bag

  1. Inge siger:

    Hold da op hvor den pynter, og sikke flotte karabinhager, det er lige prikken over i’et.

    Glæder mig da til at se den næste også.

Skriv et svar

