OPHØRSUDSALG – Aprilsnar :o)


APRILSNAR

selvfølgelig dropper jeg ikke mit patchwork!
Kan sgi da ikk leve foruden..hehe

Tak for dem der legede med i dag😉

Jeg har igennem lang tid overvejet en ny hobby og har derfor besluttet mig at gå i clinch med knipling…..ja, det kom sig efter en dag at have besøgt den fynske landsby og så jeg nogle damer sidde og kniple de flotteste blondeværker og tænkte at det måtte jeg da også prøve…

Nu var det jo ikke lige sådan at skulle opgive alle mine stoffer m.m, men efter at gemalen havde overtalt mig til at vi dermed kunne slippe for trådrester overalt i huset, og at jeg også ville slippe for flere UFOer fremover – fik mig alligevel til at ændre beslutning….

Så derfor vil jeg nu holde ophørsudsalg over alle mine stoffer, mine bøger og diverse syartikler der ikke har med knipling at gøre…. og overgive mig til den spændende nye hobby og kniple de flotteste blonder.
Jeg har allerede de vildeste ideer om at alle vores gardiner skal have blonder på og at hylderne skal beklædes med gammeldags nostalgiske blonder. Og hvorfor ikke kante ærmekanter og nederdele med en blondekant nu vi er i gang?

Det er bare så spændende med alle de nye ting jeg skal i gang med at jeg knap kan vente.

Interesserede til min aflagte hobby kan derfor rette henvendelse i kommentarfeltet og jeg skal snarest svare tilbage.

Knus fra Helle

HAPPY APRIL FOOLS DAY

Sure I will never give up my quilt – never ever!
Thank you for playing with me today😉

For a long time, I have wish to get a new interest of creating, and after visiting a old danish town, fynske landsby, where ladies sit down and make the most pretty laces, I have decicied to change my patchwork and quilting into lacemaking.

First I was a little sad to give away all my fabrics, books and accessories – but after my dear husband telling me to get rid of clutter of all the threads, I accept.

And so now I have a big sale of all my stuff, and if you will make offer to one of my fabrics, books ect please add a comment and I will answer you back later today.

Hugs from Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til OPHØRSUDSALG – Aprilsnar :o)

  1. Lone Jakobsen siger:

    NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
    Helle hvad er det du skriver
    hvordan kan du gøre det…….????????
    Sælger du ud af det hele???
    Så vil jeg vælge først hos dig
    når du får taget billeder af det du sælger

    Stor uforstående knuzzer Lone
    Græder ved tanker om du ikke vil lave mere PW.

  2. Elizabeth siger:

    APRILSNAR

  3. Det må da bestemt være en APRILSNAR ;_)

  4. Sigrid siger:

    hehe, 1. april!!

  5. Inge siger:

    Ja jeg er også med på aprilsnar.😆

  6. Esther siger:

    Den er næsten lige så god, som den med piratfiskene der er sluppet ud i Øresund. Aprilsnar
    Hilsen Esther

  7. Jane Olsen siger:

    Kære Helle!
    Jeg var da lige bekymret et øjeblik. Nu har jeg lige opdaget din hjemmeside og blog, og glæder mig rigtig meget over den, og så meldte du, at du ville stoppe !!!!!
    Stof-virus’en plejer jo at være kronisk, så det undrede mig, hvis du bare kunne slippe …… så galt var det heldigvis ikke.
    Jeg vil læne mig tilbage i stolen og glæde mig til at se flere af dine skønne kreationer.
    Rigtig go’ patchwork-påske til dig.
    De bedste hilsner
    Jane

Skriv et svar

