Næsten færdig med malearbejdet

Pyh ha..det er skisme hårdt at male loft og vægge, når man er i sådan en elendig fysisk form som jeg er i……lige nu sidder jeg i skrivende stund og hviler min trætte krop, efter at have malet rigtigt meget i dag, og er nu kommet så langt – at jeg kun mangler at male loft og væg een gang mere i stuen…

Og så skal der lige males en smule med noget specialmaling under køkkenskabene og så står den  ellers på oprydning fra i morgen eftermiddag.

Det er rigtigt dejligt at være ved at være ved vejs ende…og glæder mig til at komme hjem til Odense igen. Det er første gang jeg har været så længe væk fra Steen – så det var været en prøvelse….men vi har begge klaret det godt. Vi savner hinanden rigtigt meget og den står nok på nogle dages total nyforelskelse igen når jeg vender tilbage🙂

Her kan I se lidt fotos fra processen med malearbejdet….

Knus herfra Helle, der slet ikke har spor tid eller energi til at sy på sit stitchery som hun har taget med

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

6 svar til Næsten færdig med malearbejdet

  1. Annelise siger:

    De lofter og vægge ligner til forveksling dem, som min mor lige har fået malet. Vi var heldigvis to om det, så det var ikke helt så hårdt.

    Det er skønt, når det er gjort, og vi kan vende hjem til hverdagen igen. Vore forældre kan jo ikke selv mere, så det er dejligt at kunne hjælpe.

    • patchworkstuen siger:

      Ja det er rigtigt Annelise – for min fars vedkommende er det også 14 år siden der sidst blev malet og så har hans afdøde samlever røget, så de vægge trængte virkelig :O)
      Min far er også meget taknemmelig for min hjælp.
      Knus, Helle

  2. Dan og Mor siger:

    Ja Helle: det er helt ok Men ferien er jo bestilt
    MOR OG TRÆFADEREN

  3. Lone siger:

    Hej Helle
    Tro mig jeg ved hvordan du har det,
    Vi er lige blevet færdig med 2 værelser og vores gang
    Nu mangler vi bare vores hobbyrum uha o skræk
    Knus Lone

    • patchworkstuen siger:

      Hej Lone
      Ja, det er hårdt arbejde at male, men nu er jeg heldigvis færdig og det var hårdt tiltrængt. Min far er lykkelig og jeg er stolt over at have klaret det..alene🙂
      Knus fra Helle, der ønsker dig held og lykke med hobbyværelserne *s*

Skriv et svar

