Hjemme i Odense igen

Så blev den første halvdel af min fars malearbejde overstået og i går vendte jeg tilbage til min mand og overraskede ham med en langstilket rød rose.
Det var bare så dejligt at komme hjem, men også rart at være lidt hjemmefra. Man får ny energi og nu er jeg klar til at tage fat om en masse opgaver.

Jeg er stolt over mig selv over at have malet både stue og køkken og det har givet rigtigt meget lys.

Nu venter der nogle ugers intens arbejde i mit syværksted, da jeg skal sy en masse færdige blokke sammen til et slumretæppe til min bror, der flytter i ny bolig. Det skal være færdigt inden 4 maj. Det er blokke jeg tidligere har syet på kursus hos Kludemarie, det såkaldte byttetæppe som jeg tidligere har skrevet om her på bloggen.

Hav en dejlig dag

knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hjemme i Odense igen

  1. Esther siger:

    Flot veludført arbejde, det er altid dejligt, når det er gjort
    , det giver ny energi, som du siger.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

