Mobiltlf taske

ja, det er ikke den store blogskriver I ser til i øjeblikket.

Jeg har ikke rigtigt så meget nyt at fortælle andet end end masse der er under bearbejdelse! Men dog fik jeg da en mobiltaske færdig for 1 uge siden, til min mand – hans eget design og eget stof/farvevalg.

Den er syet over pap, og med tyndt volumenvlies imellem.
Den er skræddersyet til at passe lige hans mobiltlf.

Ellers er jeg i gang med at sy nogle dækkeservietter, efter eget design – og syer dem op i egne stoffer samt i stoffer fra Ellens patchwork. Dem skal I nok få at se når de er færdige i næste uge.

Og så laver jeg andre småtterier, forbereder også til syweekend på fredag/lørdag, hvor Lone kommer og besøger mig. Har sørget for at skaffe alt det tilbehør m.m der skal bruges til taskerne.
Det bliver vildt lækkert, hvor vi lægger ud med en quiltefestival i Middelfart og bagefter tager hjem til mig og sy en Annaka Posttaske hver!

Det skal I nok høre mere om når arrangementet er overstået og der forhåbentligt kan vises billeder fra syværkstedet.

Mange knus herfra
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Mobiltlf taske

  1. Lone siger:

    Hej Helle
    Nej hvor er den sød. Det er bestemt noget andet end de læder ting som vi plejer at se
    Knus Lone

  2. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle

    Der var dog noget smukt stribet stof du har brugt.
    Har ikke set sådan noget før!

    Nå men vi ses jo lige om straks
    Glæder mig rigtig meget – Det blir en skøn weekend på Fyn

    Mange hilsner
    Lone

  3. ivoryspring siger:

    Very cute, Helle! You always make such cute things.

Skriv et svar

