Mit syværksted

Nu hvor jeg får besøg af Lone i morgen hvor vi skal sy en Annaka Posttaske hver, så har jeg måtte gøre plads og rydde op så vi begge kan være der.

Og så var det jeg tænkte om nogen måske var nysgerrige for at se hvor jeg syer henne? Her følger fotos og vil man læse mere detaljeret om hvad man ser på de forskellige billeder, så hop ind på min hjemmeside her og læs mere.

Knus og rigtig god weekend. Vi ses på søndag med nyheder efter weekenden.
hej fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til Mit syværksted

  1. Lone Jakobsen siger:

    Hejsa Helle

    Du har da godt nok fået ryddet op… ;o)
    Sikke en plads der er nu….
    Ja det er jo så i morgen at det er tid for “tossen” her at drage mod Fyns Land – men lige nu kæmper hun med et par hemmeligheder, så der skal ikke være nogen der forstyrre mig ret meget i dag, ofr så når’ jeg ikke at blive færdig med dem…

    Knuzzer fra det Lilla FnullerSyHjørne… He’…hehe.

    Zez om så snart… ;o)

  2. Anonym siger:

    Skønt syrum du har Helle med plads til det hele. Jeg er imponeret over din orden, men det er måske ikke hverdagskost ;o)

  3. Helle siger:

    hehe …Spørger du fordi du tvivler? hehe😉
    Ja, det er et skønt syrum🙂
    Knus fra Helle

  4. Anonym siger:

    Dejligt syrum….har siddet og luret flere af dine ideer….hvad er det for en lille træ hylde du ´har de små ikea bokse i ????
    Sidst jeg var i Ikea købte jeg en lang stang med små hænge bøtter til, + kroge…den er heller ikke dum

    Får helt lyst til at starte en oprydning..

    KH: Joan M.N.

  5. Lone siger:

    Hej Helle
    Det var dejligt lige at hilse på dig.
    Næste gang bliver vi nød til at få en kop kaffe el. lign.
    Sikke et dejligt syværelse.
    Jeg er spændt på at se din taske
    Knus Lone

Skriv et svar

