Gave fra Lone og gave til Lone

Ja, nu skal I da lige se de gaver vi udvekslede da Lone kom hos mig i fredags.

Lone er yderst gavmild og havde nogle skønne gaver med til mig. Hun havde syet de yndigste toilettasker til mig i lilla basbuskastof,  og de kan jo bruges til andet end makeup (jeg går meget sjældent med makeup, så de skal bruges til sybokse🙂. Og så kom hun med en lækker metaldåser med 2 små matchende dåser i og deri lå en masse herligheder – det var helt juleaften ligepludselig :-)))) – der lå 4 dejlige FQ; 2 i lilla og 2 i grøn – iihhh lige mine ynglingsfarver…super lækkert….og så lå der en pose karamelbolsjer(dem har jeg allerede spist……hihi….. og så lå der en smuk guldsmed broche – perfekt, for min forrige havde tabt sin hale…dejligt jeg nu har en ny :-)….

Det var jo bare alletiders dejlige gaver – tusind tak for det, Lone…det er jeg super glad for,

Ja, jeg havde jo også lavet noget til Lone, nu hun gad at tage denne lange vej for at besøge mig. Og det var 2 kaffeservietter, som hun og manden kan bruge til deres kaffe. Det blev hun også glad for. Stofferne er fra Hannes – lige med undtagelse af kanten rundt om.

Nu skal jeg bare have syet min AnnAKA taske færdig – det bliver nok først i weekenden, for jeg syer på en opgave nu, der skal være færdig til Ellens patchwork inden på fredag.

Men smut over på Lones Univers og se Lones færdige AnnAKA Tilda taske..den er bare så flot og super godt klaret hun kunne sy den færdig uden hjælp.🙂

Hav det dejligt….knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Gave fra Lone og gave til Lone

  1. Inge siger:

    Flotte ting du der har fået/givet, det er altid hyggeligt med sådan et besøg.
    Knus

  2. ivoryspring siger:

    Beautiful placemats – love the fabrics.

Skriv et svar

