Lynlås lomme i AnnAKA tasken, Gave til min mor og Mathilde på opdagelse

Denne post bliver lidt lang, for jeg har haft så travlt de sidste dage, at jeg ikke har haft tid til at lægge nyt på min blog. Derfor kommer hele 3 emner på een gang…..vi tager det i rækkefølge:

Jeg fik så den anden inderlomme færdig med lynlås i – og det gik jo også fint…den blev en smule skæv i den ene side, også selvom jeg havde lynet skyderen væk når jeg syede….men var så ikke opmærksom nok alligevel..nå pyt…den sidder jo indvendigt på tasken..hehe

Nu mangler jeg kun at sy tasken sammen og sy lynlås foroven og lave taskerem  – så er den færdig, men det bliver først i næste uge, for har en opgave jeg SKAL have færdig på tirsdag hvor jeg skal ud til Ellens Patchwork.

Og så har jeg lavet en syboks til min mor – som passer til den taske hun fik tidligere….faktisk også en lille minitaske til sin bankbog (ja hun har stadig de gammeldags bankbøger – hun VIL ikke have hævekort!), kalender og andet papirværk hun bærer rundt på i sin taske.

Hun fik dem i dag og blev meget glad for begge punge, der straks bliver taget i brug i sin taske.

Og så har vores frække kat været på eventyr – hun elsker at spankulere hen af rækværket til naboen og i går og i dag hvor vi har hundesittes deres 2 foxterrier, skulle hun lige gå tur på rækværket her:

Og så kan hun også godt lide at besøge Skippy, vores kanin, som bor ude i haven i et stort bur….De leger faktisk rigtigt godt sammen og selvom skippy gerne vil ind og putte sammen med hende, så giver Mathilde ham lige et par forsigtige dask over næsen..næh nej, han skal ikke komme for tæt på.

Her er hun på vej ind i hans sovekammer..hun er sååå nysgerrig, den kat.

Og her ovenpå taget, der elsker Skippy at sidde (ses det tydeligt med alle de skideklatter?) Og der skulle Mathilde naturligvis også lige sidde.
Ja det er vist atter tid til at rengøre det tag…irreterende han skider deroppe i stedet for i sit skideskur..nå..måske jeg skal prøve at sætte hans kattetoilet ud i buret igen…

Det var alt for denne gang…hav en dejlig pinse herfra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

