Mit første mønster er udgivet

I dag er mit allerførste mønster lanceret og det blev det hos Ellens Patchwork. Det er dækkeservietter i 2 str. – en lille kaffeserviet til sofabordet og en stor dækkeserviet til spisebordet.

De kan syes både over pap og på maskine og mine 2 modeller, den lille kaffemodel er syet over pap og den store er på maskine.

Stofferne er også fra Ellens Patchwork.

Mønsteret kan købes med udførlig billedvejledning som er meget velegnet for begyndere. Det koster 30 kr hos Ellens Patchwork. Men mønsteret kan også købes som PDF fil og det koster kun 15 kr at hverve sig det.

Du kan købe det på på min ETSY shop eller også bare henvende dig på min mail. Mønsteret koster som sagt 15 kr for en PDF fil og 36,50 kr incl porto hvis du skal have tilsendt et papirmønster.

Mange knus fra en stolt designer
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til Mit første mønster er udgivet

  1. Lone Jakobsen siger:

    HEJ Helle

    Stor tillykke med den første “udgivelse” – Venterj o så spændt på hvor mange du når at få lavet til din nye butik.
    Det er rigtig smart med den måde at handle på over nettet.
    Jeg vil ihvertfald ønske dig Held & Lykke fremover som designer trykt på visitkortet osse..

    Mange Knuz fra Lone

  2. Gitte A. siger:

    Stort tillykke med udgivelsen. Det er da stort. Jeg glæder mig til at se flere af dine designs

  3. Annelise siger:

    Hvilken overraskelse – men jeg ved jo godt, du er dygtig!
    Et kæmpestort tillykke. Flot gået og held og lykke med salget.
    Knus, Annelise

  4. Elizabeth siger:

    Tillykke, det er nogle flotte dækkeservietter. Håber du har mod på flere designs.
    Held og lykke fra Elizabeth

  5. Inge siger:

    Hold op, stort tillykke fra mig, jeg ser det jo først nu, har været optaget af så meget andet. Den er rigtig flot, så kom du bare igang med flere mønstre. Knus og kram fra mig.

  6. Helle siger:

    Tak skal I have🙂
    Har da allerede en ny model i tankerne som jeg skal arbejde med *s*

  7. Hold da op! Det er sørme godt gået *s*
    Nøj, hvor er jeg glad for at jeg lige nåede at se det – det er da en stor nyhed – Tillykke!
    Knus fra
    Rosa

Skriv et svar

