En japansk taske til fødselsdag

This slideshow requires JavaScript.

Her til aften fik jeg den runde japanske taske færdig, som skal være en fødselsdagsgave til Steens kusine som fylder 60 på fredag.

Modellen er fra Kirstens Design og mønsteret forhandles hos KludeMarie.

Det er en super lækker og nem taske at sy og dette er den mindste model, som jeg syntes har en passende str. til alm. bytur. Den store model kan sagtens indholde et ringbind.

Jeg har valgt klassiske japanske stoffer i farver som jeg ved kusinen vil syntes rigtigt godt om. Så jeg håber virkelig hun bliver glad for tasken.
Vi lægger en lækker allround creme i tasken.

Ja, så kan det være jeg går i gang med at få AnnAKA tasken færdig her de næste par dage.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til En japansk taske til fødselsdag

  1. Sigrid siger:

    Nøj… hvor er den bare flot! Du er geni!!

  2. Inge siger:

    Uha hvor er den flot, og sikken smart måde at vise os billederne på.

  3. Lone siger:

    Den er godt nok blevet god
    Jeg er overbevist om at hun bliver rigtig glad for den
    Den er nemlig rigtig sjov at sy.
    Er man systematiker er det meget grænse overskridende
    Men jeg tror at det er sundt at prøve
    Knus Lone

  4. patchworkstuen siger:

    Tak Lone. Ja kusinen blev lykkelig for sin nye taske så det var dejligt ens slid bar resultater.
    Ja, det er ikke sidste gang jeg syer den taske – en super god model og også nem at sy.
    Knus, Helle

Skriv et svar

