Ikke en ny BOM men en BOS!…

En BOS? Ja, hvad er nu det, som Ellies Quiltplace tilbyder – som du kan se i højre kolonne under BOM links……?

Det er såmænd en Block of the Seasons som Ellen har lavet – den udkommer 4 gange – hvert sæson – og hun har her d. 21 juni lagt ud med sommerblokkene, 2 stks – + generel instruktioner

Og man kan igen vælge mellem at stitche sine blokke eller applikere dem.

Og da jeg deltog i hendes forrige BOM, Calendar, med en stitchery model, skal jeg naturligvis denne gang sy den som applikation.

Oj hvor jeg glæder mig til at komme i gang..jeg elsker katte og en katte BOM..ja, naturligvis skal jeg være med.

Hvad med dig?

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

