Smækker minitaske fra All Momas Quilt

Maria har en lækker tutorial ude på sin blog med den skønneste og sødeste lille sommerpung med plads til alle nødvendighederne når man render rundt i kjole uden lommer.

Her er min version som jeg netop har syet. Den skal jeg da næsten sy nogle flere af *s*

Her ses pungen fra begge sider.

Pungen er supernem at sy og Marias nemme vejledning med mange illustrationer gør den nem at følge selv for begyndere.

Det er noget superlækkert stof fra KludeMarie, jeg har brugt til pungen, som jeg er sikker på hun stadig har mere af.

Smækbøjlerne køber jeg hos Læderiet, hvor de kun koster 20 kr for 10 stk. hvilket er billigt i forhold til andre steder..men pas på deres porto – det kan allerbedst svare sig at handle stort ind hos dem. Så hvis du skal bruge karabinhager, smarte taskelåse, D- ringe og andet smart udstyr til tasker – så kig ind og se deres meget store udvalg.

Et stort tak til Maria for den flotte tutorial.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Smækker minitaske fra All Momas Quilt

  1. Inge siger:

    Hvor er den dog sød, og flot er også tæppet til din fader.😉

Skriv et svar

