Min arv fra min stedmor Edly

Jeg syntes lige, at I skal se de meget flotte udklip i stof, som jeg har arvet fra min afdøde stedmor, Edly, som døde af Alzheimer sidste forår.

Alle klip skal bruges i patchwork, på den ene eller anden måde – nogle til dækkeservietter og andre til tæpper.

Allerede nu er nogle af hendes afklip i brug i det tæppe, jeg nu er i gang med at quilte til min far, og som han skal have til sin 80 års fødselsdag på tirsdag.

Jeg deltager i Hannes konkurence, Patchworkdrømmen, med dette 80 års tæppe og håber naturligvis at vinde🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til Min arv fra min stedmor Edly

  1. Hej Helle.

    Ja vi er mange som glæder os til at se det færdige tæppe. Fortsat god arbejdslyst.
    Hilsen Hanne

  2. Lone Jakobsen siger:

    Hej Søde Helle

    Smuk frisure du har fået dig – Jeg syns bedst om den hvor du har det glattet helt
    Det andet ligner Morgenhår…. Hi Hi Hi….. :o)
    Hvor er det mange ting hun har klippet ud og gemt – Det skal du nok få brugt til noget sjovt
    Jeg er helt vild med de små the potter – Og de nederste Blomster i midten.
    jeg har været ude hele dagen i dag, men ikke fået noget lavet overhovedet. Vi skulle ha’ handlet ind og det tog 2 timer da vi jagtede tilbud i Hobro i dag i mange butikker, og lige i eftermiddagsvarmen, så vi var trætte da vi kom hjem
    Så nu dovner jeg bare lige efter aftensmaden.
    Knuzzer Fra Loftet med alle vinduer åbne…
    Og Lone

  3. Esther siger:

    Det var ellers flot det glatte hår til dig, men det er lidt svært at holde, når du har naturlige krøller.
    Sikken en en dejlig arv, der kan du få mange fine ting af.
    Hilsen Esther

  4. Jette siger:

    Utrolig flotte udklip – sikken en arv at få. Det bliver spændende at se dit tæppe når det er færdigt. Med hensyn til håret er du sød på begge billeder ;o)

  5. Pingback: "Patchwork drømmen" 13 - se mere på "HANNES" blog |

  6. Anonym siger:

    Det er et smukt tæppe, og din far har nu fået tæppet, og det giver ham samtidig gode minder om hans elskede gennem 25 år, og dig vil han også tænke på, hver gang han lægger det på sengen og tager det af igen.
    Du kan være stolt over ideén Helle, rigtig godt gået.

  7. Margit siger:

    Helle, jeg har ikke skrevet mine data før jeg sendte kommentaren til dig, for jeg kom jo som en anonym.

Skriv et svar

