She got the look

hehe…ja nu kom jeg endelig til frisøren…det skulle jeg jo have været i går…

Men så blev naboen nødt til at køre deres ene foxterrier, Carlos, til dyrelægen, da han havde fået revet sin ene tånegl næsten af…

Og så skulle Louis jo være alene hjemme, hvilket han bestemt ikke bryder sig om. Så derfor kom han i dagpleje hos tante Helle hele dagen og hyggede sig rigtigt.

Så i dag måtte jeg så til frisøren og her er det nye look. Der er stadig lidt længde på, så kan endnu sætte håret lidt op hvis jeg vil.

Hos frisøren brugte hun glattejern under klipningen…det havde jeg nu aldrig oplevet at de gør…godt nok er mit hår livligt, men de plejer da at kunne gøre det ved at spraye håret vådt (ja, i gamle dage fik man det altid vasket).
Ak, ja tiderne er ændret….

Men jeg spurgte til mht til det glattejern, at det da udtørrer håret gevaldigt og kunne ikke lige se logikken i at betale til at få varmeskadet sit hår under klipningen….dertil svarede hun, at de bruger en særlig spray der forhindre udtørringen…hun sprayer altid først inden hun svitser håret!

Næste gang insisterer jeg altså på at hun bruger vandspray, for jeg vil ikke have glat hår, når jeg nu er tilfreds med mit naturlige bølger i håret.

Her er et foto af det nye look – med og uden glattejern…bedøm selv hvad I syntes er pænest *s*

Og her har håret været vådt og derefter føntørret.

Og nu skal der arbejdes…tæppet skal quiltes videre og jeg skal også lave tærter og frikadeller til min fars fødselsdag på tirsdag.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til She got the look

  1. Sigrid siger:

    Du er yndig lige meget hvad!! Jeg er meget begejstret for begge udgaver og synes du har været heldig med frisør. Myzz Sigrid.

  2. Anonym siger:

    Jeg er heller ikke til al den kemi, så jeg ville også holde på at der bruges vandspray hvilket min frisør da også gør. Jeg synes nu som Sigrid at du ser godt ud på begge billeder ;o)

  3. Inge siger:

    Ja du ser skide godt ud på dem behhe to.😆

Skriv et svar

