Min fars dejlige dag

Vi havde en skøn dag hos min far som fyldte 80 år i går – han blev fejret på behørig vis og fik mange skønne gaver, dog vin – men det var hvad han ønskede sig. Min far er gammel vinmand og elsker rødvin. Han arbejder jo stadig med det, til trods for den høje alder og tager stadig ud og demonsterer rød- og hvidvin i supermarkeder. Han elsker det.

Min far fik tæppet inden vi gik i seng, jeg kunne da ikke vente hele natten med at overrække ham tæppet, og han blev glad for det. Det er ikke de bedste billeder, da min mand ikke fik taget så gode billeder. Men min far blev rørt over tæppet og meget, meget glad for det.

Til fødselsdagen blev tæppet også vist frem til alle gæsterne og alle var imponerede over arbejdet og især, over de smukke applikationer, som Edly havde lavet. Alle syntes det var en god idé at bruge hendes udklip i tæppet.

Vi havde lavet alt alt for meget mad – der var halvdelen af al maden tilbage…så nu skal jeg altså skrive ned hvor meget mad sådanne 16 mennesker egentlig spiser…hehe…ingen grund til at lave mad til 40 vel?

Men ingen gik sultne derfra og alle nød tag selv buffeen.

Min far fik en dejlig dag og jeg og min mand var også godt trætte – og brugte af at have stået i køkkenet det meste af tiden. Men vi fik en stor hjælp af min bror, Kim og hans veninde Tone – så et stort tak til dem begge🙂

Da vi skulle hjem via Herlev Station, så prøv lige her at se hvor flot de har lavet deres glasfacader på stationen…det var bare så flot med aftensollyset skinnende gennem de smukke farvede vinduer:

Mange knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Min fars dejlige dag

  1. Esther siger:

    Dejligt for jer, at din far havde en god fødselsdag og blev glad for gaven. Den med maden kender jeg godt, så må I holde en fest mere med resterne ;-))).
    Hilsen Esther

Skriv et svar

