Håndquiltet og Give Away Hos Hannes

Sikken en dejlig lørdag hva´? Det bliver varmt, men har sikret mig en god plads i skyggen og der bliver jeg hele dagen med min “Come over to my house” som jeg er ved at håndquilte til træffet i Skærbæk, hvor jeg skal udstille sammen med 2 andre fra QuilteForum, der også har syet det samme tæppe. Det træf glæder jeg mig rigtigt meget til og jeg skal campere på Skærbæk familiecamping i den weekend.

Jeg quilter en blok pr dag – af hensyn til mine skuldrer og afveksling skal der også til….er nemlig også ved at lave et helt nyt mønster til nogle super flotte dækkeservietter….dem får I snart at se.

I dag holder Hos Hannes også en Give away på sin blog, fordi hendes blog fylder 2 år i dag. Så hop over til Hannes Patchwork og ønsk hende tillykke.

Hun sætter 2 stofpakker på spil til den heldige vinder samt et flot mønster på en løber. Men HUSK…det er kun i dag det gælder – så skynd dig!

Hav nu en rigtig dejlig sommerdag.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs, Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Håndquiltet og Give Away Hos Hannes

  1. Annelise siger:

    Imponerende at du kan holde til at quilte i den varme, men det bliver jo også spændende at få noget udstillet på træffet!
    God arbejdslyst!
    Knus, Annelise

  2. Hej
    Ja det er rigtig Helle, det er kun idag at man kan vide denne “giveaway”……
    Glæder os til at se det udstillede til træf.

    på gensyn

Skriv et svar

