Makeup boks til Maria

Vores søde nabo skal til USA snart og der har jeg syet denne søde lille makeup boks til hun kan have sine makeup ting i. Det er med restestof med hunde på, magen til de dækkeservietter hun fik i tidernes morgen.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Makeup boks til Maria

  1. Lone siger:

    Hej Helle

    Det er da en fin syboks du har snittet – Flotte vovser på osse. Den blir hun da glad for.
    Dejlige billeder fra Indkøbs turen til TISKERLAND….:o)
    Ikke meget du fik hevet med hjem trods alt.
    Jeg tror jeg ville ha gået amok dernede…. Det ser lækkert ud med de der TILDA TING i butikken

  2. Helle siger:

    ja det var skrabet hvad jeg hev med hjem,….men skal jo snart på ferie med manden og min fader…så skal der jo spares på pengene…og så er der bagefter træf sidst i august…der skal der knaldes penge af..hehe :-))))

  3. Inge siger:

    Ja hvor er den bare smart, du ka’ bare det der.😆

  4. Anonym siger:

    Lækker boks, den blev Maria helt sikkert glad for.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

