Indkøb i IKEA

I dag var jeg et smut over i IKEA for at se om jeg kunne finde billige stoffer til at sy hjertepuder af…..mit stoflager til hjertepuder er nemlig ved at tynde ud og da jeg ikke kan finde nogle sponsorer der vil bidrage med stof, så må jeg selv punge ud.

Jeg var bare heldig i IKEA for der var noget udgået flot bomuldsstof i en skøn cyclamen farve til kun…….5 kr pr meter….yes, du læste rigtigt!

Josefin hedder stoffet…er det ikk flot?

Tror du ikk lige jeg fik samlet noget stof sammen, ialt 11 meter af dette skønne stof som nok skal give en masse flotte hjertepuder.

Denne hedder Cecilia

Og så havde de også en anden flot stof i gråt som kostede 15 kr pr meter. Dette købte jeg 4 meter af. Ialt fik jeg for omkring 100 kr for 15 meter stof.

Billigt, ikk?

Og så fik jeg vasket stoffet om eftermiddagen så det er klar til at blive til hjertepuder.

Så købte jeg også lidt til mig selv…vi har i forvejen een af deres smarte håndklædeholdere; Molger – og tænkte at den da også kunne være fin til at holde mine tæpper som jeg er i gang med at quilte. Den er billig, kun en hundredelap koster den.

Det er mine 3 B.O.M som hænger der…ser godt ud hva´?

Knus herfra,

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Hjertepuder, Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Indkøb i IKEA

  1. Esther siger:

    Det var nogen virkelig fine indkøb i Ikea, til priser, der ikke sender dig på fattiggården;-))))
    Hilsen Esther

Skriv et svar

