Mønster til sommerfugl i Stained Glass

Tænk jer engang🙂

Jeg havde jo været på besøg hos Fadenwerk i Flensburg og så den smukkeste sommerfugl syet i stained glass teknikken. Og så havde jeg sendt en mail til bestyren af butikken om mønsteret til sommerfuglen kunne skaffes.
Hun skrev en meget sød mail tilbage om at jeg blot skulle vedlægge min adresse, så ville hun sende mønsteret til mig….wow hvilken service🙂

Fluks sendte jeg min postadresse retur til hende og i dag modtog jeg så mønsterdelene og syvejledningen til den flotte sommerfugl.

Et stort tak til Fadenwerk i Flensburg. Vielen dank :-)))))

Nu skal jeg bare engang have fundet ud af hvordan jeg laver stained glass…se, mine kære piger…det har jeg nemlig aldrig prøvet før *s*

Knus fra en glad Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Mønster til sommerfugl i Stained Glass

  1. Lone Morsing siger:

    Hej Helle
    Den er godt nok flot, det er nemt at lave MEN jeg vil håbe du har et mini jern til at stryge båndet på med for det er lettes jeg har lave et par ting med glass.Så bare skriv hvis du evt vil have et råd.
    MVH Lone
    Ps inde i min fotomappe på 24.dk er der et isbjørnetæppe som er lavet sådan( du ved der hedder jeg sally/lone der inde)

  2. patchworkstuen siger:

    Ja sådan et strygejern skal jeg have – og ellers vil jeg se om jeg ikke kan købe noget biastape hos Bøgelund her til træffet.
    Kunne være rart med tips når jeg skal sy den…der er lidt til endnu før jeg får tid til at sy den..men syes det skal den🙂
    Vil lige tage på 24 timer og se dit isbjørnetæppe.
    Hav en dejlig dag Lone.
    Knus, Helle

  3. Inge siger:

    Ja Helle, den er flot, og selvfølgelig finder du da også ud af det.

Skriv et svar

