En ny blog har set dagens lys

Jeg er medlem af en patchworkgruppe på nettet, på 24 timer som ejes af Annelise og hvor jeg er moderator.

Det er en mega skøn patchworkgruppe hvor vi deler alt vedr. patchwork og quiltning og gennem de år gruppen har eksisteret, der er der efterhånden vokset sig en pæn stor guldskat med alskens ideer og forslag til alt indenfor patchwork, skrevet af medlemmerne selv.

Vi har længe i gruppen forsøgt at kunne kategorisere alle disse værdifulde og gode råd, uden at det lykkes…indtil nu.

For så kom jeg på den idé at give gruppen sin helt egen blog, hvor vi her kan vise andre alle de gode ideer, råd, syvejledninger, links m.m der er givet fra medlem til medlem. Og her overskueligt og i kategoerier.

Bloggen bliver fyldt på efterhånden som jeg når gennem flere års indlæg fra gruppen, så mon ikke der dagligt kommer nyheder på denne blog?

Kig ind på patchworkgruppens skattekiste her:

http://patchworkgruppen.wordpress.com/

Hej fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til En ny blog har set dagens lys

  1. Jane Olsen siger:

    Hej Helle! Det var dog en pragtfuld ide. Jeg har allerede tilmeldt min mail. Tak fordi I lader alle os andre få glæde af ideerne.
    Og endnu engang: Jeg er dybt imponeret over, at du kan finde tid til alt det, du gør, samtidig med at du når at sy alle de fine ting. – havde jeg en hat, ville jeg tage den af for dig ;o))) De bedste hilsner Jane

  2. Inge siger:

    Hvordan bliver man medlem, og kan skrive sit eget indlæg, eller skal de bare sendes til dig????

    Knus og tak for den gode ide.

  3. patchworkgruppen siger:

    Hej Inge

    Som du måske har læst på medlemssiden på 24 timer, så skal vi nu være en håndfuld redaktører der skriver fast…og hvis du vil være een af dem, så skriver du til mig og jeg giver dig et password til at logge ind.

    Knus, Helle

Skriv et svar

