Færdige kaffedækkeservietter

Omsider fik jeg taget mig sammen til at færdiggøre de 2 små kaffe dækkeservietter, som jeg har syet i mit eget design. De har været færdige længe, men så kom der jo lige en masse andre ting i vejen, som også skulle laves.

Men nu er de her, og så mangler jeg blot lige at sy nr. 2 stor serviet i samme design og montere disse 2. Størrelsen er rigtig god til sofabordet.

Og nu vil jeg lige gøre klar til en lækker mandelkage med nektariner og flødeskum, som vi skal have til kaffen i aften hvor min gode veninde Sigrid kommer forbi🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mine mønstre, Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Færdige kaffedækkeservietter

  1. Jette siger:

    Rigtig fine dækkeservietter med glade stoffer. Jeg blev helt lækkersulten da jeg læste om mandelkagen – blev den god?

  2. Helle siger:

    Hej Jette

    Ja den smagte rigtig godt…Hendes verden havde en opskrift forleden med sommertapas, og der var den med…vi fik nektariner i honning samt flødeskum til…smagte rigtig godt.

    Knus, Helle

  3. sigrid siger:

    Ja det er hermed bekræftet! Sikke en kage,mmmmmmmmmmmmmm.

  4. Anne Marie siger:

    Heia så flotte spisebrikker du har laget og designet ;-))

  5. Lone siger:

    Hej Helle
    Var det de dækkeservietter som du talte om i mandags De er rigtig søde
    Knus Lone

Skriv et svar

