Shop amok i stof Outlet i Langeskov

Her, som man skulle afsted på en skøn ferie til Alsace i fredags, går undertegende hen og redder sig en god omgang grundig forkølelse og må blive hjemme!!!

Min her Fader og min kære mand er så i dag draget afsted til Rømø og Fanø via tyskland og kommer først hjem i morgen aften.

I mens har jeg så 2 stille dage hvor jeg kan pleje mig selv og komme til hægterne igen.

I går eftermiddags, ville jeg som kompensation for den ferie jeg er gået glip af – en tur til Langeskov, Stofoutlet . og handle stoffer, primært til at sy hjertepuder af – og så en lille del til mig selv.

Priserne er de rene foræringspriser, kun 100 kr pr kilo, hvilket giver en ca meterpris på stof til 14,50 kr. Jeg fik handlet 16 meter for 235 kr – hvilket er uhørt billigt..og de havde endda mange gamle Kaffe Fassets designs liggende, hvor jeg fandt 2 der kunne være rigtig søde til hjertepuder.

På billedet ses her de stoffer jeg har indkøbt til at sy hjertepuder af:

 

Undskyld den forringede foto kvalitet…Steen er rendt med vores kamera, så jeg har kun min mobiltlf…

Og her ses de stoffer jeg selv beholder:

 

Det er ikke sidste gang jeg kommer i stof outlet – de har både knapper, garn osv osv…stort udvalg.

Dansk Factory Outlet ligger i hele danmark – se her om der er een i nærheden af hvor du bor.

Det var rart med et plaster på såret på mit stofkøb og nu vil jeg hive drømmesengen frem, og lægge den foran tv´et – og så ellers bare se fjernesyn imellem når jeg er vågen.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Hjertepuder, Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

13 Kommentarer til Shop amok i stof Outlet i Langeskov

  1. Jane Olsen skriver:

    Lækre stoffer ;o)))) Det var dig sørme vel undt, Helle. Fortsat god bedring.
    Du er simpelthen nødt til at fortælle, hvor den butik er – jeg har aldrig hørt om den?????

  2. Jane Olsen skriver:

    Hej igen!
    Det er ikke nødvendigt – jeg har fundet den på nettet.

  3. Jette skriver:

    Rigtig god bedring Helle – ærgerligt at ferien gik i vasken, men det var da en masse fine stoffer du fik købt ;o)

  4. Lone skriver:

    Hejsa Helle
    Så kom du derud
    Knus Lone

  5. Helle skriver:

    hehe ja nu skulle det være…når jeg ikke kan komme ud og rejse, kan jeg da altid købe stoffer :-))))))

  6. Helle skriver:

    Hej Jane
    Det var godt du fandt det..har også lige smidt 2 links til stedet, til evt. andre interesserede.
    Dejligt kan man få så billige stoffer….det er jo genialt både til hjertepuder og til puttetæpper.
    De har et mega stort udvalg af fine patchworkstoffer.
    Knus, Helle

    • Jane Olsen skriver:

      Hej Helle. Ja så er jeg hjemme fra Langeskov. Få kroner fattigere og mange meter stof rigere;o))) Der var bestemt et godt sted. – ikke sidste gang, jeg har været der.
      Tak for forslaget.
      Bedste hilsner fra Jane

  7. patchworkgruppen skriver:

    Det er nogle rigtig fine stoffer, du har købt. Jeg har også fået suppleret mit lager godt op derude efterhånden :-)
    Knus, Annelise

  8. Esther skriver:

    Det er da godt, at du har fået et lille plaster på såret, nu du blev snydt for ferien.

    Det er desværre ikke alle Outlet, der har så fint et udvalg af patchworkstoffer, som Langeskov. Vejle har, men både Århus og Mariager er sørgelige.
    Rigtig god bedring.
    Hilsen Esther

  9. Helle skriver:

    wau Jane…det var hurtigt….hvor lækkert du fik handlet billigt ind…ja det er bestemt heller ikke sidste gang jeg kommer i den outlet…for søren man kan få billige stoffer der.

    Knus, Helle

  10. Inge skriver:

    Ja hold da op, sikken nogle priser, nu har du vel også lagt lidt fra til Skærbæk, det varer jo ikke længe nu!!!!!!

  11. Helle skriver:

    Jep, Inge…der skal nok blive til lidt godter fra skærbæk…:-)
    Glæder mig til det træf….vi ses
    Knus, Helle

Skriv et svar

