Nessie tørklæde og ny frisure

Så fik jeg mit nye Nessie strikket tørklæde færdige som jeg havde set hos Tante Grøn i Odense – der købte jeg 2 ngl lækkert Drops Delight strømpegarn med lange lækre farveskift + en gratis opskrift, som man også kan finde på denne blog.

Tørklædet skal sendes til min mor på Bornholm, dels fordi farvene klæder hende meget bedre end de klæder mig og så fordi det kradser af pommern til. Jeg er frygtelig sart med uld og har en meget sensitiv hud der er meget modtagelig overfor sådanne uldgarner.

Har fundet en strømpegarn der er mere blød i det, og som jeg vil strikke endnu et Nessie tørklæde til mig selv af. Det var een af de 2 jumbo ngl jeg købte i tyskland for ikke så længe siden ( I Fadenwerk).

Og, ja, som kom jeg endelig til frisøren..det trængte jeg godt nok meget til.

Fik et helt nyt look, mere pjusket end jeg er vant til – og tænk jer…da hun var færdig med at rode håret igennem med hårgele, så udbrød jeg: men. skal du ikke børste håret????

Jeg kunne slet ikke tage mit nye hår seriøst og syntes jeg lignede een der lige var stået op om morgenen! Nej, sådan skal det skam sidde, det let pjuskede hår er meget mere klædeligt til dig end når det bare klasker ned og virker for tungt. Det kan der være noget om, men…..den her frisure skal jeg altså lige vænne mig til!

I får da lige et før og efter billede og så kan I selv sige hvad I mener!

FØR

EFTER

 

Og så vil jeg slå nye masker op på pinden til vild med dans premieren i aften🙂

Knus og rigtig god weekend til jer fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Strik. Bogmærk permalinket.

8 svar til Nessie tørklæde og ny frisure

  1. Lisbeth Schwartz siger:

    Hej Helle.

    Hvor det klær dig, og hvor er det et sødt tørklæde, dejligt mønster. Jeg er nok også mere til det bløde.

    Hilsen
    Lisbeth Schwartz

  2. Annelise siger:

    Jeg synes, din nye frisure er rigtig sød og klædelig. Den virker nemlig meget “lettere” end den gamle og får dig til at virke yngre (og hvem vil ikke gerne det?), så væn du dig bare til dit nye look! Det klæ’r dig rigtig godt!

    Tørklædet er superflot!

    Knus, Annelise

  3. Sigrid siger:

    Halløj!! Jeg ville ikke have kunnet genkende dig på gaden med det nye look!!
    Jeg tror også det skal se lidt pjusket ud. Dejligt at komme af med “pelsen” inden du skal sydpå i varmen. God weekend og held og lykke med strikkeriet, synd du ikke kunne bruge det første. Knus Sigrid.

  4. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle

    Begge dele er lige smukke
    Men den nye FRITZ klær dig bedst

    Knuzz Lone

  5. Inge siger:

    Den nye er bare frisk til dit kønne ansigt!!!🙂

  6. Jette siger:

    Du ser rigtig sød og frisk ud med dit nye hår og tørklædet er super ;o)

  7. Ivory Spring siger:

    What a pretty scarf.

  8. hår frisure siger:

    både ser smukt til mig tørklæde helt matcher hår stil Jeg tror, det kaldes fashionista. som betyder mode hår stil ..

Skriv et svar

