Hverdag igen

Så har gemalen og jeg været på en rigtig dejlig ferie til Sardinien.
Virkelig en lækker ø med skøn natur og gæstfrie italiener.
Vi var afsted i 1 uge, hvor Mathilde så har været alene hjemme, men hun har ikke været uden selskab, for naboerne har kigget ind til hende både morgen, eftermiddag og aften – og hun har fået mere mad end hun plejer at få, så nu står den snart på slankekur – til hende også.

Nu skal jeg så lige vænne mig til at her er smadder koldt – i hvetfald i forhold til den temperatur vi forlod – søndag havde 30 gr. på nord sardinien. Og vi har jo kun 15…såååå..brrrrrr! Man vænner sig ufatteligt hurtigt til sol og varme og det er virkelig svært at vænne sig til det kolde efterår igen…

Hvis du vil se flere billeder – vi har taget sindssygt mange…i bjergene hang jeg næmest ud af vinduet og knipsede løs….hehe..men du kan se dem her

Nu skal jeg så i gang med at sy igen og jeg mangler stadig at sy lotusblomsten færdig og må vist hellere se at komme i omdrejninger, for den skal være færdig sidst i næste uge, hvor min veninde skal have den.

I næste uge drager jeg afsted til Kbh. for at male den sidste halvdel af min fars lejlighed og i den forbindelse skal jeg jo besøge mine venner i storbyen. Bliver rigtigt dejligt….tager afsted onsdag og tilbage til Fyn mandag.

Så imens passer gemalen på både hus og kat.

Knus herfra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hverdag igen

  1. Esther siger:

    Ja, det er svært at komme hjem til kulden.
    Libertystofferne hvad de skal bruges til ??? hmm vides ikke endnu.
    God fornøjelse med Københavnerturen og maleriet.
    Hilsen Esther

  2. Inge siger:

    Jamen velkommen hjem igen, det må have været dejligt.

Skriv et svar

