Færdig rød taske med stitchery

Så blev jeg omsider færdig med denne flotte røde taske til Lone – som hun skulle have haft i fødselsdage her i sommers….men der var den jo ikke færdig, så derfor fik hun noget andet i stedte for🙂

Men nu er den helt færdig og hun har også fået den i dag med posten, så jeg kan roligt vise jer den også her på bloggen.

Mønsteret er fra Hugs´n kisses og dengang jeg købte mønsteret vidste jeg bare at denne skulle Lone have, for hun elsker også stitchery og en god ven er hun, for hun er super god til at forkæle mig🙂

Der er brugt 2 forskellige tilda stoffer og en 3. med blomster. Tasken kan vendes og bruges fra begge sider. Der er en stor inderlomme med lynlås, da tasken ikke kan lukkes pga den specielle model med hankene. Så kan pung og andre sager da ligge i sikkerhed i denne store lomme.

Tasken er foret med alm. volumenvlies, som man bl. a bruger til dækkeservietter. Tasken er ikke quiltet, selvom jeg overvejede det. Men konkluderede at den var lækker når den var så blød.

Her følger en masse billeder fra tasken fra alle vinkler.

Bemærk venligst at der er et billede af den oprindelige taske fra mønsteret, som jeg IKKE har syet, men som er modellen fra Hugs´n kisses. Jeg undlod at farvelægge broderier og lavede den kun som en redwork.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Færdig rød taske med stitchery

  1. Birgit siger:

    Den er mægtig sød din taske :o)

  2. Anonym siger:

    Det er en fin taske du har syet

Skriv et svar

