Lidt sker her da

….selvom jeg igen har reddet mig et hold over lænden og hverken kan det ene eller det andet.

Var ellers i gang med at sy viskestykker, af IKEA stof med blandet hør/bomuld – rigtig lækre…og de færdige købe viskestykker syntes jeg var så kedelige, så hvorfor ikke sy dem selv? Jeg har købt 3 x 1 meter af 3 forskellige designs fra IKEA og der bliver 4 viskestykker for hvert stykke.
Min mor skal have de 4 af dem i adventsgave og resten skal vi selv have. Så kan jeg smide de gamle ud der er blevet så kedelige at se på.

Ellers har jeg pakket det meste af mine stoffer væk i 5 store smart store bokse og gemt det væk i kælderen….for så kan jeg få arbejdsro og sy på alle de UFO´er og kommende projekter som jeg har gjort klar i syrummet.

Men så kom den her “skide” ryg jo igen i vejen….ja, jeg ved godt jeg alt for tit har problemr med ryggen – har desværre arvet en dårlig ryg fra min mor og også derfor har jeg fået nogle ret stærke muskelafslappende piller, der skal forhindre at jeg spænder endnu mere og gør større skade.

Så må jeg se at komme i form igen så jeg atter kan være i syrummet.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til Lidt sker her da

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle
    Du er da en værre en🙂 Du skal passe på dig selv. Jeg gjorde det samme i sidste uge, men jeg har et magnetbælte, og bare jeg ser at få det på, så gør det slet ikke så ondt. Efter et par dage er det helt væk. Det bælte er guld værd for mig.
    Rigtig god bedring med dig.
    Knus Kirsten

  2. Annelise siger:

    Pas nu godt på dig selv og held og lykke med dine UFO’er!

    Det er dog en fantastisk idé med de viskestykker!

    Knus, Annelise

  3. Helle siger:

    Tak skal I have.
    Ja ryggen går jo i sig selv igen – bare træls at man skal gennem turen sådan en 2-3 gange om året!
    Ja, nu skal der altså en del UFOer væk…så skal bare i omdrejninger hele vinteren🙂 Så for min skyld kan det godt blive vinter så jeg ikke kan komme nogle steder hen.

Skriv et svar

