Kalender adventsgaver

Jeg er ikke den allerflittigste blogskriver i disse uger…

Må være ærlig at tilstå at jeg ikke gider at lave hverken hjemmeside eller blog lige for tiden, men i stedet hygge mig med andre ting.

Men nu vil jeg dog alligevel lægge lidt ud på bloggen for ikke at miste mine læsere sådan fuldstændigt😉

Jeg har syet en jule løber i lilla farver til min mor, fra charms 5 x 5 inch, og selv designet modellen og quiltet med stjerner. Den får hun her nu i 2. advent sammen med en dåse hjemmebagte klejner fra svigersønnen.

Til 3. advent skal hun have 2 dækkeservietter, som jeg har syet i egen model.

4. advent får hun en sort skindpung jeg fandt på tilbud til en flad hund.

Hav en rigtig dejlig 1. december

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

