Jule opdatering

Uha er det virkelig så længe siden jeg har skrevet i min blog?

Har ikke rigtigt haft lyst til at skrive blog og har egentlig heller ikke rigtigt haft noget at fortælle. Men nu vil jeg da alligevel skrive lidt for dem der gider at læse det.

Først vil jeg starte med at fortælle om at min bærbar gennem knap 4 år – er afgået ved døden i forgårs…totalt slidt op – den gik ud som et lys mens jeg lade en kabale..haha…ja, sådan kan det gå.
Nu skal jeg så på jagt efter en pc og vil jo rigtig gerne have en lille 14 tommers eller bare max en 15,6 ” til en rimelig pris = max 5000 kr.
Jeg venter til efter jul, så er der sikkert udsalg på dem og må indtil videre klare mig med min mands lille 10 tommers netbook….godt nok små taster, som man lige skal vænne sig til.

I sidste uge var jeg i København for at besøge mine forældre og der havde jeg mine sygrejer med og fik der startet på mit juletræstæppe. Jeg mangler jo stadig at skære en masse stoffer, men dels pga en overbelastet tommeltot, som jeg ikke har kunne bøje i leddene, og pga en konstant træthed der har varet i 3 dage nu, så har jeg ikke kommet et skridt videre. Og der er kun 10 dage til tæppet skal ligge under træet…..

Men I kender mig jo….lige pludselig så får jeg taget mig sammen og så arbejder jeg i døgndrift og får det tæppe færdigt. I øvrigt er der masser af rester tilbage til måske endnu et tæppe eller til nogle dækkeservietter. Vi får se hvad resterne kommer til at gå til.

Og så er jeg håbløs bagud med Hannes jule DHD – har syet halvdelen og skal sådan set have syet for over en uge….om jeg når det, vil tiden vise.

Ellers kan jeg lige fortælle, at min mor blev super glad for både juleløber og de 2 dækkeservietter….så det er jo bare lykken.

Kan I nu have det godt?

Mange knus og glædelig jul til alle jer her i blogland🙂

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

9 svar til Jule opdatering

  1. Birgits Puslerier siger:

    Tak i lige måde til dig :o)

  2. hej

    Jamen du indhenter det vel snart…. eller sker der jo ikke det helt store, da den bliver liggende inde på min blog – også efter jul…. Så slap du bare af….

  3. sigrid siger:

    Godt at høre fra dig igen, jeg savner dine kommentar til livet og tilværelsen. Jeg er ked af det med din PC men du havde forudset det for et stykke tid siden. Bare ikke det heldigste tidspunkt… Knus fra Odense M.

  4. Jane Olsen siger:

    Hej Helle!
    Også glædelig jul til dig.
    Der gik lige et øjeblik, før jeg lagde mærke til den døde computer og flaget på halv (ha ha ha!), fordi mit øje faldt på det fine tæppe, der hænger bagved. Kunne du, ved lejlighed, måske sætte et billede af tæppet – i fuld figur – her på bloggen. Det ser superflot ud.
    Masser af patchworkhilsner
    Jane

  5. Inge kludenyt siger:

    Hej Helle, ja det var da trist med din pc, jeg købte for nylig en 13″ Acer, til lidt over 5000, den er jeg godt nok glad for, den kan man jo sidde med i sofaen/lænestolen, jeg har så på nettorvet købt en plade den kan stå på, så ikke man bliver så varm, og den er der en lille udtræksplade på, til musen, da jeg ikke kan li’ den indbyggede på en bærbar. Forsinket tillykke, jeg kan forstå du har haft fødselsdag.
    Inge

    • patchworkstuen siger:

      Tillykke med din nye bærbar…den kan jeg godt forstå du er glad for. Jeg håber også at finde en god og stærk bærbar her til udsalget.
      JO tak – havde en dejlig fødselsdag trods mylderet i tivoli. Det var nu hyggeligt at være i København.
      Knus, Helle

Skriv et svar

