Jeg nåede det!

At sy de sidste 7 blokke i Hannes jule DHD, som jeg var bagud med.

Men venter nu alligevel med at sy de 2 halvdele sammen, til jeg har set hvad det ender med🙂 Ja, ved godt det er snyd, men gider ikke en lysedug eller en pude – vil hellere have en løber til sofabordet….og så applikere i det hvide midterfelt, hvis jeg lige tilsætter nogle rækker mere.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Jeg nåede det!

  1. Annelise siger:

    Det bliver spændende at se, hvad du finder på. Stjernen er i hvert fald rigtig sød!

  2. Hej
    Ja jeg glæder mig også til at se hvad du finder ud af….

Skriv et svar

