Topstykket er færdigt :-)

Sådan…..endelig færdig med topstykket….nu kan jeg slappe af og hvile mig til i morgen formiddag, hvor jeg lige vil have lagt den sammen med mellemvat og bagstykke og så lige smide lukkekant på.

Jeg er super tilfreds med tæppet og er taknemmlig for at min mand hjalp med monteringen af alle de 10 stykker….for det var noget af at arbejde, da mange punkter skal passe sammen.

Mønsteret er fra bogen; French Braid Obsession 

Rigtig glædelig jul her fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

9 svar til Topstykket er færdigt :-)

  1. Kirsten Bøttcher siger:

    Hej Helle.
    Hold da op hvor er det flot. Jeg vil gerne lære at få de “punkter” til at passe sammen. Er der en spec. teknik?
    Det ønsker jeg mig🙂 Har prøvet og synes det er svært.
    Kan I have en rigtig glædelig jul.
    Knus Kirsten

  2. Birgits Puslerier siger:

    Hej Helle
    Den er utrolig smuk din stjerne – det har du ikke været længe om. God Jul til dig. Hilsen Birgit

  3. claudia siger:

    what pattern is this? love it. I want to make one. Please let me know. Merry Christmas claudia

  4. Jane Olsen siger:

    Hej Helle.
    Hvor er den stjerne blevet smuk. Rimelig hurtig at lave, ikke? Den må jeg simpelthen prøve.
    Glædelig Jul til dig og gemalen, og tak fordi du lader os kigge med i dit patchwork-liv. Det er såååå hyggeligt.
    Masser af julehilsner
    Jane

  5. Anonym siger:

    Hej helle.

    Det er bare så smukt det tæppe du har lavet.
    Mange jule hilsner Kristina.

  6. Maria siger:

    Smukt!!!!! Glædelig jul.

  7. Sigrid siger:

    Hvor er det bare smukt!! Hjertelig tillykke. Knus og fortsat god jul.

  8. Inge kludenyt siger:

    Ja det kan ikke siges for tit, det er bare noget af det flotteste jeg længe har set. Juleknus

Skriv et svar

