Godt nytår til alle mine læsere

Jeg ønsker alle mine læsere et rigtig godt nytår og tak for alle jeres kommentarer i årets løb.

Håber at I alle vil få en dejlig aften og at året vil blive kreativt og frugtbart, stærkt og godt.

Jeg lægger årets sidste billede ved, som er et smukt billede, som Tone har lavet af silkepapir og maling..meget smuk engel, som skal vogte over os alle her ved nytåret.

Knus og kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til Godt nytår til alle mine læsere

  1. Birgits Puslerier siger:

    Tak i lige måde. Hilsen Birgit

  2. tone.mygind@gmail.com siger:

    Kære Helle.
    Rigtig godt nytår og tusind tak for at du har sendt min engel ud som hilsen! Det glæder mig utrolig meget både at se billedet her og den smukke tekst du har skrevet.
    Ja det er helt sikkert en engel der kan vogte over os her i nytåret. Vi har brug for alle de kære, kære væsner til at hjælpe og støtte os.
    Tusind tak Helle. Det er faktisk første gang jeg ser et af mine billeder sendt ud som mail. Hils Steen. Knus fra Tone.

Skriv et svar

