Helt færdigt juletræstæppe anno 2010

I går og i dag har jeg freestyle quiltet tæppet og her til aften til KludeMaries sycafé fk jeg omsider syet det sidste af lukkekanten på og nu er tæppet helt færdigt.

Det blev beundret af pigerne til cafeen og må sige det også er blevet usædvanligt flot..og må nok sige det er det flotteste jeg indtil nu nogensinde har syet…stofferne er ganske vidunderlige og smukke afstemte. En fornøjelse at sy i sådan nogle lækre stoffer.

Mønsteret er fra bogen; French Braid Obsession – som du kan købe hos Elounge – en dansk netbutik.
http://www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx?ProductIndeks=5269948

Nu skal jeg så i gang med en UFO før jeg må lave noget nyt….vil nemlig så gerne lave mig en ny taske, da den gamle lilla jeg har er ved at være godt slidt efter dagligt brug i snart 1 år.
Tror jeg vil få juleløberen i lilla færdig, som jeg startede på, mens Pia var på besøg i november. Syntes januar er så god til at lave juleting, mens man stadig har juleånden i sig🙂

Knus her fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Helt færdigt juletræstæppe anno 2010

  1. Birgits Puslerier siger:

    Utrolig smukke stoffer du har brugt, det er virkelig blevet flot!
    Hilsen Birgit

Skriv et svar

