Nye krusbrikker til kaffebordet

I foråret var jeg forbi Stjerne Stoffer i københavn, min københavnske stofdealer, når jeg er på disse kanter (har jo en far der bor i Herlev – tæt på) og ville samle kaffe motiv stoffer. Stjerne stoffer havde masser af skønne motivstoffer med kaffe og te og fik købt temmelig meget – se her hvad jeg købte dengang.

Nu hvor jeg så har tilmeldt mig en swap med krusbrikker, skulle jeg jo lige øve mig med nogle til mig selv og så fandt jeg noget motivstof ganske anvendeligt til formålet – suppleret op med kaffebønner også fra Stjerne Stoffer samt lukkekant og bagside stof som er fra Hannes. Der er håndquiltet en kaffekop midt på alle 6 – ses lidt utydeligt på det ene af billederne.

De er da lækre ikk? De måler 15 x 24 cm.

Tror jeg vil lave nogle flere🙂

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Nye krusbrikker til kaffebordet

  1. sigrid siger:

    Hvor er de søde! Og sikke flittig du er. Glæder mig til at se dem “rigtigt”. Knus Sigrid.

  2. Inge siger:

    Ja det anede mig det var noget i den stil, flotte er de.😆

  3. Jane Olsen siger:

    Hej flittige Helle!
    Jo, de er da rigtig lækre. – får helt lyst til at gå i gang selv ;o)

  4. Birgits Puslerier siger:

    De er helt utrolig søde alle sammen. De nye stole ser lækre ud, held og lykke med dem :o)

Skriv et svar

