nyt design på bloggen

Kære blogvenner

Jeg har ændret på designet på bloggen, dels fordi jeg var træt af det gamle look og fordi jeg savner et blogbillede der siger lidt mere om mig.

Jeg valgte et nyt foto fra mit nyeste juletræstæppe med vores dejlige kattemodel, Mathilde. Nu er det jo så tydeligt at se at man er havnet på en patchworkblog.

Håber I kan vænne jer til designet og stadig syntes siden er god at navigere rundt i – ellers er I meget velkommen med ros/kritik til hvordan min blog kan blive endnu bedre.

Mange knus fra Helle, der stadig nørkler med krusbrikker, men som egentlig bør gå i krig med mine 2 UFOer på min designvæg, der skriger på min opmærsomhed!

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til nyt design på bloggen

  1. Annelise siger:

    Jamen det ser da rigtig godt ud! Det er altid dejligt med lidt forandring!
    Måske man sku’ overveje…….

  2. Lone Morsing siger:

    Det ser godt ud.
    Mvh Lone

  3. Birgits Puslerier siger:

    Flot side med baggrund af det fantastiske juletræstæppe som jeg er vild med. De er helt utrolig skønne de farver du har sat sammen til det tæppe!

  4. Inge kludenyt siger:

    Hvor er det bare flot, det kan jeg godt li’ 😆

    Knus Inge

  5. Jette Dansøn siger:

    Det er rigtig flot, både med tæppet og den skønne kat
    Kh.
    Jette

Skriv et svar

