Dag 1 – Quiltegavlen

Så er der nyt igen fra Augustenborg!

Har været så flittig i dag og fået startet på min stack´n´whack – og fået skåret stoffer til 2 tæpper, men kun halvt fået samlet det ene….om jeg når nr 2 her nede tror jeg ikke, da jeg gerne vil kaste mig over en bargello også.

Men spændende var det jo at se mine Kaffe Fassett stoffer trylle i kaleidoskop teknikken og flot blev det altså..

Tag et kig i galleriet og se fotos af processen fra start til der hvor jeg er nu, i gang med at sy alle de 8 rækker sammen. Og der er også fotos af nogle af de andres flotte arbejder, samt fra undervisningen hvor Helene her demonstrer night and day samt nemme flying geese.

Knus og på gensyn fra mig der hygger sig noget så gevaldigt hernede på Als

Helle

This slideshow requires JavaScript.

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 Kommentarer til Dag 1 – Quiltegavlen

  1. sigrid skriver:

    Skønt at se du trives min pige og hvor er det dog spændende. Knus fra Odense hvor det blæser helt vildt.

  2. Marie skriver:

    Øj hvor er jeg misundelig – en hel uge på Quiltegavlen, det ku jeg også tænke mig! Tænk at kunne bruge alle de vågne timer på at sy – du er en heldig madamme! Super-flotte Fasset-kalaidoskoper!

  3. Birgits Puslerier skriver:

    Hvor er det nogle flotte ting i laver – lige mine yndlingsstoffer :o)

  4. Pia skriver:

    Hej Helle – øv hvor er jeg “misundelig”- men det er super at du er vild med at være der – det er simpelthen ren og skær forkælelse døgnet rundt. Alene Margit’s mad, som man bare får serveret- nam nam :-). Fortsat god fornøjelse med din stack’n wack-vil du hilse Inge og Helene fra mig (Pia fra Køge).
    Knus fra Pia/famse

  5. Rosa skriver:

    Hvor er det bare flot – jeg er imponeret over dine Kaffe Fassett-whacks.
    Håber I får grinet en masse!

  6. Anette skriver:

    Hej Helle. Nej hvor bliver det lækkert det der Kaffe vægtæppe – sådan et ønsker jeg mig ;-) Nå den gik nok ikke. Jeg kan se på billederne at i er mega flittige – jeg glæder mig til at følge med de næste par dage :-) Hils Pia – som vist er den eneste jeg kender der.

Skriv et svar

