Vel ankommet til Quiltegavlen

Ja, så lykkedes det at komme med bus fra Odense til Fåborg og der blive hentet af Kirsten og fragtet til Bøjden færgen, som vi så sejlede over med til Fynshav. Der blev vi hentet af Helene´s mand. Så dejligt…Vi havde jo en mega oppakning så glad for vi ikke skulle op i en bus med alt den bagage. Man skulle tro vi skulle være væk i 1/2 år!

Her følger lidt billeder fra den første aften…jeg er endnu ikke gået i gang med at skære i mine kaffe fassett stoffer, som skal blive til en stack´n´whack kalaidoskop – venter til jeg forhåbentlig er frisk…..har en forkølelse under opsejling..desværre..(håber jeg kan sove den væk i nat)

This slideshow requires JavaScript.

På gensyn tirsdag morgen med mere nyt fra Quiltegavlen!

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Vel ankommet til Quiltegavlen

  1. Esther siger:

    Hej Helle
    Jeg kan se Marianne og Lene, men ikke se, hvem de to andre er. Hils Marianne,Lene, Helene og Kirsten. Bliver lidt misundelig, nu jeg ser billeder. Vi ses vel hos Kirsten.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

