Mit færdige “næsten” Kaffe Fassett Kaleidoskop

Så nåede vi så langt…til trods for at jeg vågnede kl. 5 i morges med en dundrende spændingshovedpine og først efter 6 hovedpinepiller, en formiddagslur og en gåtur i Augustenborg by på 2 kilometer, lykkedes det mig at drive hovedpinen på flugt!

Fordi jeg ikke kunne holde til at sidde ved symaskinen, har jeg hele eftermiddagen skåret stoffer til et tæppe som vores venner, John og Berit, skal have.

Men her til aften havde jeg det atter så godt, at nu skulle det sidste ved Kaffe Fassett tæppet altså syes sammen :-) Så her er det, uden kant, som skal være 5 cm bred (færdig mål) og syes af det sorte spindelvævsstof – lukkekanten af samme stof.  Det bliver flot!

Jeg er bare så meget tilfreds :-)

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

En Kommentar til Mit færdige “næsten” Kaffe Fassett Kaleidoskop

  1. Birgits Puslerier skriver:

    Rigtig flot :o)

Skriv et svar

