Det sidste galleri fra dag 3 på Quiltegavlen

Her følger de sidste billeder jeg tog på Quiltegavlen, inden jeg tog hjem.

Det er fantastiske flotte ting pigerne får syet dernede..allermest er jeg godt imponeret over Lene, som formåede at få 4 topstykker til tæpper færdige..flot og smadder flotte tæpper.

Men alle har lavet hvert deres unikke ting og det glæder mig at have lov til at præsentere dem alle på min blog. Tak for opholdet piger – smadder rart at lære jer at kende.

Knus fra Helle

This slideshow requires JavaScript.

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Det sidste galleri fra dag 3 på Quiltegavlen

  1. Lone siger:

    Hvor er det bare ærgeligt du ikke kunne holde til at være med ugen ud .
    Tak for alle fotos du har vist – flotte ting I har lavet .
    Hvis senge og madrasser ikke er ret gode så ved jeg da , at jeg skal holde mig væk .

Skriv et svar

