Recieved mugrugs and adorable gifts from U.S.A

wow my dear goddess…today a huge pack arrives my door with the most amazing gifts and mugrugs I´ve ever seen in my life!

Dawn from Illinois, has been so nice to send me the most pretty mug with printed cute cats and also a little plate with a sweet cat, perhaps for the teabag or a cake?

And then 2 fantastics mugrugs with a foundation pieced  grey cat and another with cute cat motives…I love them both…the are so lovely and I feel me like a child christmas eve to be sooooo lucky to recieve this great gifts from you, Dawn..thank you so very much…I´m feel so honored!

Ohh my God..the mug is so pretty and I can see at the bag of the box, its a collectible mugs…Wish I can get the other 5 for the complete set…I will try🙂

Thank you again, Dawn… Great to known you and hopes we will stay in tuned!
May jump over to her blog to say thanks and give her a biiiig hug🙂

Big hugs from a happy Helle

Ja, som I kan se foroven, har jeg netop modtaget mine mugrugs fra min hemmelige partner – der viste sig at være far USA, fra Illinois. Og så har hun sendt gaver med..det var ikke et krav men bestemt ikke noget der gør noget hehe, for er super glad for både det super dejlige katte krus (de andre 5 i serien må jeg da bare få fat i) og så den søde lille katte tallerken, som man kan lægge teposer eller kager på..lækkert.

Og så de 2 smadder flotte syede krusbrikker…er de ikke bare flotte? Er helt ude af den over de flotte gaver jeg har fået….krusbrikkerne er syet så flotte, i både ynglingsfarver og med katte…kan man være mere heldig?

Nej, må lige over på Dawns blog og sige pænt tak for den flotte gave…det var da bare alt for storsindet… hold da op…jeg sagde åh og åh og ihhhhh , da jeg pakkede ud…man skulle tro det var juleaften haha

Knus fra en glad Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Recieved mugrugs and adorable gifts from U.S.A

  1. Lone Morsing siger:

    Sikke en flot gave.
    Mvh Lone

  2. patchworkgruppen siger:

    Superflot gave, Lone! Hvis ikke du har fortjent at være heldig, så er der ingen, der har!😉

    Knus, Annelise

    • patchworkgruppen siger:

      Rødme, rødme – nu skrev jeg “Lone”, bare fordi jeg lige læste navnet!
      HELLE selvfølgelig!

      Flere knus, Annelise

      • patchworkstuen siger:

        haha…det kender jeg godt….du er tilgivet søde Annelise🙂
        Men tak…er så glad for gaverne…..:-)

Skriv et svar

